Bejegyzések

1. A SZABADIDŐS ÉS MUNKAHELYI SPORTSZÖVETSÉG BEMUTATÁSA

2. A PROJEKT BEMUTATÁSA

3. A PROJEKT ÁLTALÁNOS CÉLJAI

4. PARTNEREINK

5. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 1. CSEMADOK BÁTKAI ALAPSZERVEZETE

6. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 2. CSEMADOK FELEDI ALAPSZERVEZETE

7. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 3. PÓSA LAJOS TÁRSASÁG RIMASZOMBAT

8. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 4. MEDVESALJA POLGÁRI TÁRSULÁS IFJÚSÁGI SZERVEZET

9. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 5. CUBUL SPORTIV „GYM MAR STONG” ROMÁNIA

10. A PROJEKTBEN VÁLLALT TEVÉKENYSÉGEINK BEMUTATÁSA

11. A PROJEKT INDIKÁTORAI, MŰSZAKI (SZAKMAI) EREDMÉNYEI

12. HAZAI PARTNEREINK

13. A PROJEKTPROBLÉMA BEMUTATÁSA 1.

14. A PROJEKTPROBLÉMA BEMUTATÁSA 2.

15. ELKEZDŐDNEK A MŰHELYMUNKÁK ÉS A TANULMÁNYUTAK

16. A TANULMÁNYOZNI KÍVÁNT TERÜLET 1

17. A TANULMÁNYOZNI KÍVÁNT TERÜLET 2

18. Műhelymunka (1)

19. Műhelymunka (2)

20. Műhelymunka (3)

21. Műhelymunka (4)

22. Műhelymunka (5)

23. Műhelymunka (6)

24. Műhelymunka (7)

25. TANULMÁNYÚT (1)

26. TANULMÁNYÚT (2)

27. TANULMÁNYÚT (3)

28. TANULMÁNYÚT (4)

29. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (1)

30. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (2)

31. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (3)

32. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (1)

33. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (2)

34. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (3)

35. MEGKEZDŐDÖTT A KUTATÓMUNKA ELŐKÉSZÍTÉSE

36. Kutatás – A probléma bemutatása

37.  KUTATÁSI CÉL, MINTA, MÓDSZER

38.  KUTATÁS – KÉRDÉSEK, HIPOTÉZISEK

39.  A KUTATÁS MENETE

40. A KÉRDŐÍV

41. Mi az a „jó gyakorlat”?

42. KAZINCBARCIKAI BARÁTAINK

43. MŰHELYMUNKA (8)

44. MŰHELYMUNKA (9)

45. MŰHELYMUNKA (10)

46. MŰHELYMUNKA (11)

47. MŰHELYMUNKA (12)

48. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (4)

49. TANULMÁNYÚT (5)

50. TANULMÁNYÚT (6)

51. TANULMÁNYÚT (7)

52. TANULMÁNYÚT (8)

53. ELKÉSZÜLT A KUTATÁSI ZÁRÓJELENTÉS

54. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 1.

55. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 2.

56. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 3.

57. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 4.

58. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 5.

59. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 6.

60. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 7.

61. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 1.

62. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 2.

63. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 3.

64. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 4.

65. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 5.

66. A „JÓ GYAKORLAT”, A „LEGJOBB GYAKORLAT” ÉS A „HELYES GYAKORLAT” – 1.

67. A „JÓ GYAKORLAT”, A „LEGJOBB GYAKORLAT” ÉS A „HELYES GYAKORLAT” – 2.

68. JÓ GYAKORLATOK 1.

69. JÓ GYAKORLATOK 2.

70. JÓ GYAKORLATOK 3.

71. JÓ GYAKORLATOK 4.

72. JÓ GYAKORLATOK 5.

73. JÓ GYAKORLATOK 6.

74. JÓ GYAKORLATOK 7.

75. JÓ GYAKORLATOK 8.

76. JÓ GYAKORLATOK 9.

77. JÓ GYAKORLATOK 10.

78. JÓ GYAKORLATOK 11.

79. JÓ GYAKORLATOK 12.

80. JÓ GYAKORLATOK 13.

81. JÓ GYAKORLATOK – ÖSSZEGZÉS

82. A SZABADIDŐSPORT ÉS AZ EU

83. FELZÁRKÓZTATÁS KÜZDŐSPORT ÁLTAL

84. TÁRSADALNI INTEGRÁCIÓ A SPORT ÁLTAL

85. A FOGYATÉKKAL ÉLŐ SZEMÉLYEK SPORTJA

86. NŐK SZÁMÁRA IDEÁLIS MOZGÁSFORMÁK

87. IDŐSEBB KORBAN IS ŰZHETŐ SPORTÁGAK

88. SZABADBAN VÉGZETT SPORTOLÁS

89. HOGYAN ÉPÍTHETŐ BE A MOZGÁS A NAPIRENDBE

90. A SPORT HELYE A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ LAKOSSÁG MINDENNAPJAIBAN

91. AJÁNLÁSOK A NAPI TESTMOZGÁS MENNYISÉGÉT ILLETŐEN

92. HOGYAN KEZDJÜNK SPORTOLNI JELENTŐS TÚLSÚLY ESETÉN

93. SZABADIDŐSPORT ESETÉN IS KELL A BEMELEGÍTÉS

94. A TESTMOZGÁS JÓTÉKONY HATÁSAI A MUNKAVÉGZÉSRE

95. AKIK SOKAT SEGÍTETTEK..1.

96. AKIK SOKAT SEGÍTETTEK…2.

97. AKIK SOKAT SEGÍTETTEK…3.

98.AKIK SOKAT SEGÍTETTEK… 4.

99. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 1.

100. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 2.

101. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 3.

102. KÖSZÖNET A PROJEKT RÉSZTVEVŐINEK!

Megszakítás