Bejegyzések

 FELTÖLTÉS ALATT!

1. A SZABADIDŐS ÉS MUNKAHELYI SPORTSZÖVETSÉG BEMUTATÁSA

2. A PROJEKT BEMUTATÁSA

3. A PROJEKT ÁLTALÁNOS CÉLJAI

4. PARTNEREINK

5. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 1. CSEMADOK BÁTKAI ALAPSZERVEZETE

6. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 2. CSEMADOK FELEDI ALAPSZERVEZETE

7. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 3. PÓSA LAJOS TÁRSASÁG RIMASZOMBAT

8. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 4. MEDVESALJA POLGÁRI TÁRSULÁS IFJÚSÁGI SZERVEZET

9. PARTNEREINK BEMUTATÁSA 5. CUBUL SPORTIV „GYM MAR STONG” ROMÁNIA

10. A PROJEKTBEN VÁLLALT TEVÉKENYSÉGEINK BEMUTATÁSA

11. A PROJEKT INDIKÁTORAI, MŰSZAKI (SZAKMAI) EREDMÉNYEI

12. HAZAI PARTNEREINK

13. A TANULMÁNYOZNI KÍVÁNT TERÜLET 1

14. A TANULMÁNYOZNI KÍVÁNT TERÜLET 2

15. Műhelymunka (1)

16. Műhelymunka (2)

17. Műhelymunka (3)

18. Műhelymunka (4)

19. Műhelymunka (5)

20. Műhelymunka (6)

21. Műhelymunka (7)

22. TANULMÁNYÚT (1)

23. TANULMÁNYÚT (2)

24. TANULMÁNYÚT (3)

25. TANULMÁNYÚT (4)

26. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (1)

27. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (2)

28. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (3)

29. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (1)

30. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (2)

31. A NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉS KERETÉBEN KOMPETENCIAFEJLESZTÉS, TRÉNING, TEREPMUNKA MEGVALÓSÍTÁSA (3)

32. Kutatás – A probléma bemutatása

33.  KUTATÁSI CÉL, MINTA, MÓDSZER

34.  KUTATÁS – KÉRDÉSEK, HIPOTÉZISEK

35.  A KUTATÁS MENETE

36. A KÉRDŐÍV

37. Mi az a „jó gyakorlat”?

38. KAZINCBARCIKAI BARÁTAINK

39. MŰHELYMUNKA (8)

40. MŰHELYMUNKA (9)

41. MŰHELYMUNKA (10)

42. MŰHELYMUNKA (11)

43. MŰHELYMUNKA (12)

44. NEMZETKÖZI HÁLÓZATÉPÍTÉS (4)

45. TANULMÁNYÚT (5)

46. TANULMÁNYÚT (6)

47. TANULMÁNYÚT (7)

48. TANULMÁNYÚT (8)

49. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 1.

50. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 2.

51. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 3.

52. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 4.

53. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 5.

54. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 6.

55. A TRANSZNACIONÁLIS KUTATÁS SZAKMAI HOZADÉKA 7.

56. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 1.

57. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 2.

58. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 3.

59. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 4.

60. SZAKMAI ÉS MÓDSZERTANI AJÁNLÁSOK MEGFOGALMAZÁSA 5.

61. A „JÓ GYAKORLAT”, A „LEGJOBB GYAKORLAT” ÉS A „HELYES GYAKORLAT” – 1.

62. A „JÓ GYAKORLAT”, A „LEGJOBB GYAKORLAT” ÉS A „HELYES GYAKORLAT” – 2.

63. JÓ GYAKORLATOK 1.

64. JÓ GYAKORLATOK 2.

65. JÓ GYAKORLATOK 3.

66. JÓ GYAKORLATOK 4.

67. JÓ GYAKORLATOK 5.

68. JÓ GYAKORLATOK 6.

69. JÓ GYAKORLATOK 7.

70. JÓ GYAKORLATOK 8.

71. JÓ GYAKORLATOK 9.

72. JÓ GYAKORLATOK 10.

73. JÓ GYAKORLATOK 11.

74. JÓ GYAKORLATOK 12.

75. JÓ GYAKORLATOK 13.

76. JÓ GYAKORLATOK – ÖSSZEGZÉS

77. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 1.

78. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 2.

79. PROJEKTPARTNEREK VISSZAJELZÉSEI 3.

80. KÖSZÖNET A PROJEKT RÉSZTVEVŐINEK!

Skip to content